MISSEN

De zondagsmissen van  10.00 uur in de St.-Martinuskerk te Beek wordt gestreamd en kunt u bekijken op dit YouTube kanaal (JLGSoft)

Mistijden in de St.-Martinuskerk te Beek

Zaterdag: 17.30 uur

Zondag: 10.00 uur, deze mis wordt gestreamd en is hier te bekijken

Maandag, Dinsdag, Donderdag en vrijdag: 8.30 uur

20 minuten voor aanvang is er rozenkransgebed

Biechtgelegenheid is er op afspraak

Elke eerste vrijdag van de maand van 15.00 tot 16.00 uur is er stille aanbidding van het H. Sacrament

Elke tweede zaterdag van de maand is er een tienermis met uitzondering van juli en augustus

Mistijden in huize Fransiscus te Beek

Woensdag: 15.30 uur

Mistijden in de St.-Callistuskerk te Neerbeek

Zondag: 11.30

Mistijden in de St.-Laurentiuskerk te Spaubeek

Zaterdag: 19.00 uur

Mistijden in de Hoever residentie te Spaubeek

Vrijdag:  09.30 uur

Mistijden in de St.-Dionysius en St.-Odiliakerk te Sweikhuizen

Zondag: 09.00 uur

De feestelijke wijdingsplechtigheid van kapelaan Joy op 13 april 2023 in de kathedrale Sint-Jozefkerk te Palayam Thiruvananthapuram, is terug te kijken via deze link.

De eerste H. Mis van kapelaan Joy in India op 15 april 2023 is via deze link terugkijken.

Op 7 mei 2023 werd kapelaan Joy met grote dankbaarheid verwelkomd in Beek als een priester ons door God gegeven. De plechtigheid werd gestreamd en is via YouTube terug te kijken.

Ziekencommunie

Bij de zieken in onze parochies wordt er desgewenst elke donderdagavond voor de eerste vrijdag van de maand de ziekencommunie gebracht, tussen 19.00 en 20.00 uur.

Opgave bij het pastoraal team.

Misstipendia en Kerkbijdragen

De kerkbijdrage is voor de meeste parochies de belangrijkste bron van inkomsten, die bestaat uit vrijwillige giften (bijdragen) van de parochianen. Kerkbijdragen zijn noodzakelijk voor het in stand houden van een kerkgemeenschap die helpt, catechese geeft, viert, bidt, meedenkt en rouwt.

Richtlijnen voor de  kerkbijdrage

Misstipendia