Misstipendia

De tarieven zijn conform het advies vanuit het bisdom: Misintentie tijdens een door de weekse mis: € 15,00

Middels een stichting kost een jaarlijkse intentie gedurende 5 jaar: €75,00; gedurende 10 jaar: € 150,00; gedurende 20 jaar € 300,00

Misintentie tijdens een mis op zaterdag of zondag: € 30,00

Middels een stichting kost een jaarlijkse intentie gedurende 5 jaar: €150,00; gedurende 10 jaar: € 300,00; gedurende 20 jaar € 600,00

Aparte jubileumdiensten: € 325,-

Huwelijksmis: € 500,-*

Uitvaartdienst: € 500,-*

Bijdrage voor kerkkoor en organist voor de uitvaartdienst: € 100,00

Bijdrage voor avondwake zonder navolgende uitvaartdienst in de parochiekerk (extra dienst) € 500,-

Bijdrage voor de begeleiding naar het crematorium of een andere begraafplaats na een voorafgaande kerkdienst: € 100,-

Bijdrage voor de begeleiding door een parochiepriester/diaken in crematorium zonder een voorafgaande kerkdienst: € 500,-*

Zeswekendienst: €30,00

Doopsel: vrijwillige bijdrage

* = De bijdrage voor rouw- en trouwdiensten en de aanwezigheid in het crematorium wordt niet gevraagd aan parochianen die in vier jaren voorafgaand aan de dag van de bedoelde kerkdienst cq crematorium aanwezigheid, kerkbijdrage hebben betaald (of aan de parochie van waaruit zij zijn verhuisd naar de huidige parochie) en per jaar tenminste het gemiddelde van de in deze jaren geldende minimum kerkbijdrage hebben betaald. De minimum kerkbijdrage is vastgesteld op €130,- per jaar. Bij een lagere kerkbijdrage worden de tarieven naar verhouding aangepast.

Betalen

Voor de parochie Beek kunt u misstipendia overmaken op bankrekeningnummer NL 45 RABO 0104900865 ten name van kerkbestuur St.-Martinusparochie te Beek, onder vermelding van misstipendium of U doet het geld in een envelop in de brievenbus van de pastorie te Beek, Burg. Janssenstraat 9, onder vermelding van “misstipendium” en Uw naam.

Voor de parochie Neerbeek kunt u misstipendia overmaken op bankrekeningnummer NL 66 INGB 0001039448 ten name van kerkbestuur St.-Callistus, onder vermelding van misstipendium en uw naam of U levert het geld in op het parochie secretariaat, Aldenhofstraat 47,  tijdens het parochiespreekuur.

Voor de parochie Spaubeek kunt u misstipendia overmaken op bankrekeningnummer NL09 RABO 0148312020 ten name van kerkbestuur St.- Laurentius parochie te Spaubeek, onder vermelding van misstipendium en uw naam of U levert het geld in op het parochie secretariaat, Bongerd 2,  tijdens het parochiespreekuur.